Častým problémem u spousty webů je chybějící rozhled a odstup jeho tvůrců. Vy trávíte na vašem webu většinu dne, vaše IT jej zná nazpaměť. A tak chodíte svými naučenými cestičkami a spoustu věcí přehlížíte. Snad v každém auditu slýcháme “toto nás nikdy nenapadlo”, “jak jste se sem dostali?”, “na této stránce jsem denně, ale tohoto jsem si nikdy nevšiml”.
Chcete vědět, jak na tom váš web opravdu je?
Nechte si vypracovat CRO audit vašeho webu
Cílem auditu je:
- Odstranit překážky, které brání návštěvníkům webu nakoupit (technické chyby).
- Zpříjemnit návštěvníkům průchod webem, aby se co nejsnázeji dostali ke konverzi (kontextové problémy).
- Zvýšit přesvědčivost(aby se návštěvníci rozhodili u vás nakoupit) a důvěryhodnost (aby se návštěvníci nebáli u vás nakoupit) webu.
Výstupem auditu je:
- Textový dokument s konkrétními nalezenými problémy a doporučeními na to jak je řešit.
- Pokud bude třeba meeting s developery, abychom si jednotlivé body prošli, ujasnili si je, určili priority.
- Tabulka priorit jednotlivých problémů.
- Následná kontrola jednotlivých změn a úprav je fakturována na základě odpracovaných hodin.
Co k tomu potřebuji:
- Krátký brief o tom kdo jste, co a proč děláte, jaké jsou vaše konkurenční výhody, atd. abych se s vámi mohl seznámit.
- Přístupy do Google Analytics.
- Přístupy do dalších nástrojů, který máte nasazený na webu (Smartlook, Hotjar, atd).
Kolik to zabere času:
Vše se odvíjí od konkrétního projektu, ale pro vaši představu:
- Základní technický audit expertním pohledem cca 10 hodin.
- Uživatelský audit (zapojení nástrojů na heatmapy, atd) cca 15 hodin.
Cena: 1100 – 1500 Kč / 44 – 60 € za hodinu
Chcete znát jak jste na tom v marketingu celkově a můžete do něj investovat 3 až 100 milionů korun ročně? Kontaktujte agenturu RobertNemec.com a nechte si vypracovat komplexní audit vašeho marketingu.